Nasz program - cz. 10 - administracja
Sobota, 16 marca 2024
Udostępnij
W dużym skrócie - jak najwięcej elektroniki w relacjach z obywatelem, cyberbezpieczeństwo, większa dostępność dla osób z niepełnosprawnościami
- Położymy mocny nacisk na wdrożenie rozwiązań elektronicznych w kontaktach między mieszkańcem a urzędem wykorzystując dostępne nowe technologie.
- Będziemy dalej rozwijać aplikację mMieszkaniec oraz inne kanały informacyjne.
- Zrealizujemy obietnicę z tej kadencji i wdrożymy system internetowego dostępu do gminnych rozliczeń podatkowych.
- Przygotujemy punkt obsługi mieszkańca w zakresie podatków i opłat, który pozwoli na kompleksową obsługę większej liczby osób w krótszym czasie.
- Będziemy unowocześniać system obsługi rady miasta, aby był jeszcze bardziej przyjazny dla osób obserwujących transmisje z jej posiedzeń.
- Poprawimy dostępność urzędu miasta dla osób ze szczególnymi potrzebami - zdobyliśmy już na ten cel środki z PFRON.
- Wzmocnimy bezpieczeństwo naszej infrastruktury teleinformatycznej wykorzystując przyznane środki finansowe na obszary związane z cyberbezpieczeństwem.